مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 09:002022-11-27ورزشي

7 میلیون ایرانی بازی موبایلی انجام می دهند


دبیر هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی و رایانه ای کشور گفت: 7 میلیون ایرانی، بازی موبایلی به صورت حرفه ای انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق دهنوی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: بعد از برگزاری جام قهرمانان بازی های ویدئویی در مشهد، این بار در مهد تشیع دارالارشاد اردبیل حاضر شدیم تا در این استان نیز علاقه مندان گردهم آمده و به صورت حرفه ای بازی های رایانه ای و موبایلی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری جام جهانی، شرکت کنندگان در این رویداد در بازی فیفا 22 رقابت کرده تا امروز شاهد معرفی منتخبان باشیم.

دبیر هفتمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدئویی کشور گفت: بنیاد ملی بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گرفته تا در دوره جدید فعالیت از تمرکز در پایتخت خودداری کرده و در همه شهرها و استان ها منهای مرکز، توسعه برنامه ها و فعالیت های خود را انجام دهد.

دهنوی افزود: در 6 دوره گذشته به ویژه در ایام کرونا این رویداد غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار شد اما در هفتمین دوره تصمیم گرفتیم در استان های مختلف نظیر اردبیل، خراسان رضوی ، مازندران، قزوین و خوزستان این رویداد را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 میلیون ایرانی بازی موبایلی انجام می دهند

7 میلیون ایرانی بازی موبایلی انجام می دهند