مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:302022-11-27اقتصادي

نخستین آبنمای موزیکال ملایر راه اندازی می شود


نخستین آبنمای موزیکال شهر ملایر به صورت کف خشک در مجموعه تفریحی توریستی مینی ورلد راه اندازی می شود.

- مجید فرجی با اشاره به اینکه هر یک از بخش های مجموعه بزرگ مینی ورلد به تنهایی یک پروژه بزرگ است، از نصب آبنمای موزیکال در مجموعه جهان کوچک(مینی ورلد) خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به چند منظوره بودن مجموعه تفریحی- ورزشی- فرهنگی مینی ورلد، آبنمای این مجموعه هم به منظور ایجاد فضای تفریحی و شادی برای شهروندان و مسافران در کنار باغ مشاهیر نصب شده است.

فرجی افزود: این آبنما به صورت کف خشک و در مساحت تقریبی 1000 مترمربع، با هزینه ای افزون بر 30 میلیارد ریال ساخته و نصب شده که در نوع خود یکی از بزرگترین آبنماهای منطقه است.

شهردار ملایر خاطرنشان کرد: مراحل ساخت و آماده سازی ابنیه و لوله کشی اولیه انجام شده و ساخت تجهیزات آبنما نیز توسط یکی از شرکت های دانش بنیان به انجام رسیده است که پس از کف سازی نهایی شود و تأمین برق آن مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، مجموعه مینی ورلد در شهر ملایر در حال تکمیل بوده و از این پارک به عنوان پنجره ای به سوی جهان از آن یاد شده، در این مجموعه 138 اثر تاریخی ایران و جهان احداث شده و یا در حال تکمیل نهایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین آبنمای موزیکال ملایر راه اندازی می شود

نخستین آبنمای موزیکال ملایر راه اندازی می شود