مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:052022-11-27سياسي

آمریکا می داند ایران ثبات منطقه را حفظ کرده است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: آمریکا می داند ایران به عنوان مقتدرترین قدرت منطقه لنگر ثبات جنوب غرب آسیا را حفظ کرده و بدون جمهوری اسلامی هیچ ثباتی در منطقه وجود نخواهد داشت.

- محمود عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره موفقیت های اخیر حوزه دفاعی و هوافضای کشور گفت: حوزه دفاعی از حیث سخت افزار و نرم افزار دستاوردهای خیره کننده ای در سطح جهانی داشته است.

این اقدامات افتخارآفرین منجر به تضمین امنیت کشور نیز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای حوزه دفاعی و هوافضای کشور امنیت داخلی و خارجی نظام را ضمانت می کند، بیان کرد: امروز کشورهای دنیا گمان می کنند کشوری که در دهه 60 و در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار را برای آن تحریم کرده بودند و برای تهیه سیم خاردار به مشکل خورده بود، به سایر کشورها پهپاد صادر می کند.

عباس زاده مشکینی بیان کرد: فروش پهپاد را نفی یا اثبات نمی کنیم و درباره این موضوع حرفی نمی زنیم، اما این ادعای کشورهای غربی درباره جمهوری اسلامی جالب است.

اینکه ایران از نیاز به سیم خاردار و عدم توانایی تأمین آ، به مرحله ای رسیده که می تواند پهپاد صادر کند بسیار قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا می داند ایران ثبات منطقه را حفظ کرده است

آمریکا می داند ایران ثبات منطقه را حفظ کرده است