مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 07:552022-11-27دانش

تمدید مهلت ارسال مقاله به ششمین کنفرانس ملی کارآفرینی


ششمین کنفرانس ملی کارآفرینی در روزهای 13 و 14 دی ماه 1401 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال مقالات تا چهارشنبه 30 آذر 1401 جاری است.

- تمدید مهلت ارسال مقاله به ششمین "کنفرانس ملی کارآفرینی" ششمین کنفرانس ملی کارآفرینی در روزهای 13 و 14 دی ماه 1401 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال مقالات تا چهارشنبه 30 آذر 1401 جاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف، ششمین کنفرانس ملی کارآفرینی را با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان، پژوهشگران و مدیران سازمان ها و صنایع و کارآفرینان در حوزه پیشروی به سمت بهبود اقتصادی از طریق کارآفرینی مقیاس پذیر بین عوامل مؤثر در زیست بوم کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می کند.

پیشروی به سمت بهبود اقتصادی از طریق کارآفرینی مقیاس پذیر محور اصلی ششمین کنفرانس ملی کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف است و ویژگی های کارآفرینان/ شناخت کارآفرینی ، کارآفرینی اجتماعی/ اقلیت ها در کارآفرینی ، تامین مالی کارآفرینی/ جمع سپاری ، استراتژی برای استارتاپ ها/محوری ، سیاست محیطی/ نوآوری ، کارآفرینی خانواده محور ، سازمان : تیم و حاکمیت ، نوآوری سازمانی و اقتصاد سبز/اقتصاد دایره ای ، اقتصاد دانش و همکاری فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال مقاله به ششمین کنفرانس ملی کارآفرینی

تمدید مهلت ارسال مقاله به ششمین کنفرانس ملی کارآفرینی