مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 06:052022-11-27بين الملل

بمباران های سنگین بامدادی جنگنده های ترکیه در شمال سوریه


جنگنده های ارتش ترکیه در بامداد یکشنبه مواضع مختلفی از اهداف نیروهای نیروهای کردسوری و ارتش سوریه را هدف قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سیریا لایومپ، بامداد یکشنبه حملات جنگنده های ارتش ترکیه در مناطق مختلفی از شمال سوریه ادامه یافت و در این حملات بخش های مختلفی از مواضع نیروهای کرد سوری هدف بمباران قرار گرفت.

براساس گزارش ها، در ساعات ابتدایی بامداد، جنگنده های ترکیه به مواضع مشترک گروه کردی یگان های مدافع خلق (وای پی جی) و ارتش سوریه در تل رفعت و اطراف پایگاه هوایی مناق حمله کردند.

حمله جنگنده های ترکیه به پایگاه هوایی مناق در حومه شمالی حلب که تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه و ارتش سوریه است، همچنین در ساعات بعدی بامداد نیز ادامه یافت.

پس از آن، جنگنده های ترکیه اهدافی را در روستای مرعاناز در حومه شمالی حلب که تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه است، هدف قرار دادند.

کاروان نظامی نیروهای مسلح ترکیه سپس به منطقه و گذرکاه مرزی اونجو پینار منتقل شد و آن گونه که منابع میدانی گزارش دادند ارتش ترکیه از طریق گذرگاه باب السلمه به تقویت مواضع خود در این منطقه پرداخت.

همزمان شلیک توپخانه از پایگاه های نظامی ترکیه در جرابلس به سمت مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه در حومه شرقی حلب نیز ادامه یافت و این بمباران ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران های سنگین بامدادی جنگنده های ترکیه در شمال سوریه

بمباران های سنگین بامدادی جنگنده های ترکیه در شمال سوریه