مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 21:502022-11-26سياسي

توافق برای گشایش جبهه جدیدی در اثرگذاری دانشگاه ها و احیای معروفات


ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دانشگاه پیام نور بر سر تشکیل گروه تخصصی جهت تاسیس دانشگاه های محله محور، انتخاب اساتید نخبه عرصه های مختلف امر به معروف و نهی از منکر و استفاده از ظرفیت بین المللی این مرکز دانشگاهی در جهت ترویج معارف ارزشی و انقلابی به توافق رسیدند.

- ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دانشگاه پیام نور بر سر تشکیل گروه تخصصی جهت تاسیس دانشگاه های محله محور، انتخاب اساتید نخبه عرصه های مختلف امر به معروف و نهی از منکر و استفاده از ظرفیت بین المللی این مرکز دانشگاهی در جهت ترویج معارف ارزشی و انقلابی به توافق رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این توافق در نشست رییس، دبیر و معاون علمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رییس و معاونان دانشگاه پیام نور حاصل شد.

در این نشست که در سالن شهدای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، آیت الله کاظم صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ابراز امیدواری کرد که این نشست منشاء تحولی در دانشگاه ها و گشایش جبهه جدیدی در اثرگذاری و احیای معروفات قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در این 43 سال، سازوکار و بستری برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در صحنه مطرح نشده است، گفت: بروز آسیب هایی که موجب آزار مردم و مایه امید دشمن شده و روزنه ای می بیند برای مقابله با دین و استقلال و عزت ایران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای گشایش جبهه جدیدی در اثرگذاری دانشگاه ها و احیای معروفات

توافق برای گشایش جبهه جدیدی در اثرگذاری دانشگاه ها و احیای معروفات