مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 21:452022-11-26سياسي

65 تن آنتی بیوتیک فردا به کشور وارد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پدرام پاک آیین از ورود محموله جدید سوسپانسیون های آنتی بیوتیک به کشور خبر داد و افزود: این محموله شامل 463 هزار عدد انواع سوسپانسیون آنتی بیوتیک اطفال، - سخنگوی وزارت بهداشت گفت: محموله جدید سوسپانسیون های آنتی بیوتیک به میزان 65 تن فردا یکشنبه ششم آذر از گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و از مبدأ هند وارد کشور می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پدرام پاک آیین از ورود محموله جدید سوسپانسیون های آنتی بیوتیک به کشور خبر داد و افزود: این محموله شامل 463 هزار عدد انواع سوسپانسیون آنتی بیوتیک اطفال، آموکسی سیلین، کوآموکسی کلاو، سفکسیم، سفالکسین و آزیترومایسین است که از طریق هند وارد کشور می شود.

 وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت، این محموله بامداد یکشنبه وارد کشور شده و بلافاصله پس از آزمایش های لازم و شناسه گذاری در سراسر کشور توزیع می شود.

 دستیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین اظهار داشت: این محموله با هماهنگی وزارت بهداشت و با هدف تکمیل بازار آنتی بیوتیک به کشور وارد شده است.

 پاک آیین ادامه داد: مقادیر موجود در این محموله آنتی بیوتیک شامل 58 هزار عددکوآموکسی کلاو، 78 هزار عددآزیترومایسین، 25 هزار عدد سفکسیم، 25 هزار عدد سفالکسین و 277 هزار ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 تن آنتی بیوتیک فردا به کشور وارد می شود

65 تن آنتی بیوتیک فردا به کشور وارد می شود