مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 20:402022-11-26سياسي

نماینده مجلس: مسئولین باید انتقادپذیر باشند


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در مساله انتقاد و انتقادپذیری جامعه و مسئولین ما مثل کشورهای پیشرفته عمل نمی کنند و خیلی با آنها فاصله داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، الله وردی دهقانی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با سخنان رییس دستگاه قضا در رابطه با تعیین حد و مرز انتقاد و انتقادپذیری گفت: کلماتی مانند انتقاد در عین حال که کلمات بسیطی هستند، اما تعیین حد و مرز برای آنها علیرغم اینکه ساده به نظر می آیند، خیلی سخت است.

وی با بیان اینکه برای هر کار و دستگاهی در هر جامعه ای و در هر زمانی قطعا انتقاد وجود دارد، تصریح کرد: ضرب المثلی است که می گویند دیکته نانوشته را که نمی توان غلط گرفت ، بنابراین هر کسی که کار اجرایی انجام دهد قطعا انتقاداتی بر آن وارد است، ولی باید برای معنای انتقاد در مقایسه با اغتشاش و براندازی حد و مرزی قائل شویم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان ما هم باید انتقادپذیر باشند و حرف منطقی مردم را گوش بدهند و بشنوند، چراکه مردم می خواهند بدانند عملکرد بنده به عنوان نماینده یا هر کس دیگری که در مقام اجرایی قرار گرفته چگونه است.

دهقانی افزود: همه عملکردهای شخصی و بخشی مسئولان به حساب عملکرد کل نظام نوشته می شود، لذا انتقاد همیشه وجود داشته و بنابراین انتقادپذیری هم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: مسئولین باید انتقادپذیر باشند

نماینده مجلس: مسئولین باید انتقادپذیر باشند