مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 19:052022-11-26سياسي

حسینی: دستاوردهای حوزه هوافضا برای ملت ایران امنیت ساز است


معاون امور مجلس رییس جمهور با حضور در پارک ملی توانمندی های نیروی هوافضای سپاه از آخرین دستاوردهای این نیرو بازدید و آنرا تجلی اقتدار و توان بازدارندگی ج اسلامی ایران در برابر تهاجم نظام سلطه دانست.

- معاون امور مجلس رییس جمهور با حضور در پارک ملی توانمندی های نیروی هوافضای سپاه از آخرین دستاوردهای این نیرو بازدید و آنرا تجلی اقتدار و توان بازدارندگی ج اسلامی ایران در برابر تهاجم نظام سلطه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی در این بازید که وزرای ارتباطات، آموزش و پرورش، رییس سازمان انرژی اتمی، رییس سازمان استاندارد و جمعی از مدیران دستگاه ها حضور داشتند با گزارش سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جریان دستاوردهای این نیرو در حوزه طراحی و ساخت انواع پهپاد ها، سامانه های موشکی و پدافندی از جمله سامانه سوم خرداد، انواع رادار ها و مراکز کنترل و فرماندهی آن قرار گرفت.

وی در این بازدید، دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه را غرور انگیز و افتخار آفرین توصیف کرد و گفت: دستاوردهایی که در پارک ملی هوا فضا ارائه شده است، مصداق بارز تحقق منویات و فرامین رهبری و تجلی اقتدار و توان بازدارندگی نیروهای مسلح در برابر تهاجم نظام سلطه است که یکبار دیگر شعار ما می توانیم را عینیت بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دستاوردهای حوزه هوافضا برای ملت ایران امنیت ساز است

حسینی: دستاوردهای حوزه هوافضا برای ملت ایران امنیت ساز است