مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 18:402022-11-26فرهنگي

هشت اثر در بیست و سومین جشنواره تئاتر قم برگزیده شد


هشت اثر برای اجرا در بیست و سومین جشنواره تئاتر قم برگزیده شده و در اجرای عمومی قرار می گیرد.

- امیر علی عموزاده مدیر کل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قم در نشست خبری بیست و سومین جشنواره استانی تئاتر قم که امروز 5 آذر با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات تالار فرهنگ و هنر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان عرصه تئاتر، عنوان کرد: دبیرخانه این جشنواره اواخر تیرماه در قم شکل گرفت و دبیری آن به اصغر نوبخت از فعالان تئاتر قم سپرده شد.

عموزاده ادامه داد: اولین فراخوان جشنواره با توجه به محدودیت زمانی سریعا منتشر شد و در گام اول 43 اثر به دبیرخانه رسیده که 26 اثر مورد انتخاب هیئت بازخوان قرار گرفت و 18 اثر شروع به فعالیت کردند و در نهایت 8 اثر در اجرای عموم قرار گرفت.

مدیر کل اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قم افزود: از 7 آذر تا 11 آذر بخش مسابقه تئاتر استان را خواهیم داشت و هر روز دو کار روی صحنه خواهد رفت و نهایتا دو اثر مستقیما به جشنواره ملی راه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان این که به دنبال توسعه هنر نمایش هستیم اظهار کرد: قبل از پایان سال دو پلاتو افتتاح خواهیم کرد و در گام بعدی در شهرستان های جدید کهک و جعفریه افتتاح پلاتو خواهیم داشت و در حاشیه جشنواره غرفه ای با نام سلامت جهت تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت اثر در بیست و سومین جشنواره تئاتر قم برگزیده شد

هشت اثر در بیست و سومین جشنواره تئاتر قم برگزیده شد