مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 18:352022-11-26دانش

برگزاری دوره مربیگری آموزش هنر در فرهنگستان هنر


مدیریت تحقیقات توسعه ای در آموزش هنر معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر دوره «مربیگری آموزش هنر با رویکرد خلاق رجیو امیلیا» را برگزار می کند.

- مدیریت تحقیقات توسعه ای در آموزش هنر معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر دوره مربیگری آموزش هنر با رویکرد خلاق رجیو امیلیا را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، این دوره آموزشی با هدف تربیت نسلی خلاق در حوزه هنر از دوران کودکی، با حضور علی حسینی خواه ـ عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی ـ برگزار می شود.

معرفی اجمالی برترین رویکردهای آموزشی در جهان، نمایش و ترجمه فیلم های زندگی و آموزش کودکان در مهد و پیش دبستان رجیو امیلیای ایتالیا، آشنایی با برنامه آموزشی روزانه رجیو امیلیا، آشنایی با ساختار سازمانی مهد و پیش دبستان رجیو امیلیا، و.

از جمله سرفصل های ارائه شده در این دوره آموزشی است.

رویکرد خلاق رجیو امیلیا، که در شمال ایتالیا متولد شده، با بیش از هفتاد سال قدمت، خلاق ترین و جسورانه ترین رویکرد آموزشی جهان در سطح پیش دبستان و دبستان است و در حوزه آموزش اوان کودکی ملقب به استاندارد طلایی است.

این دوره آموزشی پنج شنبه، 24 آذر 1401، ساعات 9 تا 12 و 13 تا 16، در محل فرهنگستان هنر، به نشانی خیابان ولیعصر، پایین تر از چهارراه طالقانی، شماره 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره مربیگری آموزش هنر در فرهنگستان هنر

برگزاری دوره مربیگری آموزش هنر در فرهنگستان هنر