مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 17:452022-11-26سياسي

کوله پشتی روی پیشخوان کتابفروشی ها


کتاب کوله پشتی حاوی خاطرات ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس که توسط علی شاهسون، از اهالی رسانه، به نگارش درآمده است، منتشر شد.

- ایسنا/فارس کتاب "کوله پشتی" حاوی خاطرات ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس که توسط علی شاهسون، از اهالی رسانه، به نگارش درآمده است، منتشر شد.

در مقدمه کتاب کوله پشتی به اهداف تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس و چشم انداز این مرکز آموزش عالی اشاره شده و در ادامه به بخشی از خاطرات ایثارگران پیشکسوت شاغل در این دانشگاه، پرداخته شده است.

روایتی از حضور همزمان سه برادر رزمنده در جبهه، دیدار با رهبر معظم انقلاب در بیمارستان، اجرای نمایش در جبهه، امدادگری در جاده های صعب العبور و کوهستانی، خمپاره های روی آب، حرکت با چراغ های خاموش خودرو در شب، شهیدی که زنده شد، اسیر کردن فرماندهان ارشد عراقی توسط بسیجیان کم سن و سال، وقتی به 5 کیلومتری بصره رسیدیم، انفجار لوله تانک، استفاده از گونی به جای ماسک شیمیایی، خمپاره بعد از حمام، شلوار کردی سوغاتی، خمپاره دشمن و مخزن آبی که دو نیم شد و استتار با گچ از عناوین مختلف خاطرات منتشر شده در کتاب کوله پشتی است.

این کتاب به سفارش و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی حرفه ای استان فارس نگارش شده و طراحی جلد و صفحه آرایی آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوله پشتی روی پیشخوان کتابفروشی ها

کوله پشتی روی پیشخوان کتابفروشی ها