مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 16:302022-11-26اقتصادي

فروش 20 هزار میلیارد تومانی محصولات نانو در سال گذشته


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با اشاره به میزان فروش محصولات نانو در سال 1400 گفت: طی آخرین آمار، میزان فروش محصولات نانو 20 هزار میلیارد تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر دکتر سعید سرکار امروز در اختتامیه جشنواره دانشجویی بنیاد آموزش فناوری نانو با بیان اینکه ما دو درصد از مقاله های کل دنیا را تولید می کنیم گفت: این مقالات به شرطی مفید هستند که محققان سایر کشورها از آن استفاده کنند، همانطور که ما از 98 درصد مقالات استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه علم و فناوری دو بال یک پرنده هستند گفت: در ایران، بنیه علمی وجود دارد اما خیلی ها تخطئه می کنند و یا اکثریت ناآگاه هستند.

بنیه علمی کشور، فوندانسیون توسعه فناوری است و ما با انتشار مقالات به دنیا می فهمانیم که ایران دارای چه پتانسیل های علمی است.

سرکار افزود: ما همچنین علاوه بر بنیه علمی خوب، نیروهای انسانی خوب و عالی داریم که تاکنون توانسته اند در توسعه فناوری ایران موفق عمل کنند؛ همچنین این موفقیت را می توان در تبدیل فناوری به محصول مشاهده کرد.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با بیان اینکه فناوری نانو تاکنون در 18 حوزه صنعتی رسوخ پیدا کرده گفت: این نانو محصولات توانسته اند صنایع ما را رقابت پذیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 20 هزار میلیارد تومانی محصولات نانو در سال گذشته

فروش 20 هزار میلیارد تومانی محصولات نانو در سال گذشته