مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 16:252022-11-26سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی: مشهد قطب پزشکی هسته ای و تولید رادیو دارو در کشور می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی با بیان این که آستان قدس رضوی در بخش سلامت و تولید دارو ظرفیت های خوبی در اختیار دارد، - رییس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تفاهم نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب های پزشکی هسته ای و تولید رادیو دارو تبدیل می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی با بیان این که آستان قدس رضوی در بخش سلامت و تولید دارو ظرفیت های خوبی در اختیار دارد، اظهار کرد: این نهاد همچنین فعالیت های ارزشمندی را در حوزه های صنعتی، تولیدی و فناوری های نوین انجام داده است.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: باتوجه به افق 20 ساله کشور که امسال توسط رییس جمهور در 20 فروردین اعلام شد، پزشکی هسته ای توسعه داده خواهد شد.

وی افزود: در این راستا با توجه به تفاهم نامه مقدماتی منعقد شده با آستان قدس رضوی، منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب های پزشکی هسته ای و تولید رادیو دارو تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی: مشهد قطب پزشکی هسته ای و تولید رادیو دارو در کشور می شود

رییس سازمان انرژی اتمی: مشهد قطب پزشکی هسته ای و تولید رادیو دارو در کشور می شود