مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 16:102022-11-26پزشكي

ماجرای مسمومیت برخی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان چیست؟


پژمان عقدک، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛ روز جمعه 4 آذر درباره آخرین وضعیت جسمانی دانشجویان گفت:  غیر از 3 دانشجو که دو نفر از آنها بستری و درحال مایع درمانی هستند و یک نفر هم مشکل آپاندیس داشته و بستری و جراحی شده، - پژمان عقدک، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان؛ روز جمعه 4 آذر درباره آخرین وضعیت جسمانی دانشجویان گفت:  غیر از 3 دانشجو که دو نفر از آنها بستری و درحال مایع درمانی هستند و یک نفر هم مشکل آپاندیس داشته و بستری و جراحی شده، هیچکدام مشکل خاصی ندارند.

چهارشنبه شب دوم آذرماه، جمع کثیری از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان با علائم مسمومیت غذایی، به بهداری دانشگاه منتقل شدند.

حال با گذشت سه روز از این موضوع اظهار نظرهای مختلفی مطرح شده و در حالی که دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، کیفیت بدِ غذایی را عامل اصلی مسمومیت دانشجویان این مرکز آموزشی می دانند،مسئولان دانشگاه هنوز دلیل مشخصی برای این موضوع مشخص نشده است و مسمومیت محرز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه های ایران، موضوعی تازه برای نظام آموزش عالی به حساب نمی آید؛ چرا که همواره اخباری مبنی بر مسمومیت تعدادی از دانشجویان در رسانه های کشور منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مسمومیت برخی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان چیست؟

ماجرای مسمومیت برخی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان چیست؟