مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 16:102022-11-26ورزشي

ارسال 120 مقاله به همایش ملی فعالیت بدنی، سلامت و سالمندی در دانشگاه اراک


رییس پژوهشکده مطالعات کاربردی در علوم ورزشی دانشگاه اراک از ارسال 120 مقاله به همایش ملی فعالیت بدنی، سلامت و سالمندی خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس پژوهشکده مطالعات کاربردی در علوم ورزشی دانشگاه اراک از ارسال 120 مقاله به همایش ملی فعالیت بدنی، سلامت و سالمندی خبر داد.

دکتر علیرضا بهرامی، امروز شنبه 5 آذرماه در نشستی با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ایفای نقش دانشگاه ها و اثرگذاری اجتماعی که دانشگاه ها باید در جامعه داشته باشند، یکی از برنامه های دانشگاه اراک برگزاری همایش های اثربخش و مرتبط با نیاز امروز جامعه است و دانشکده علوم ورزشی اراک یکی از مهمترین دانشکده های ورزشی غرب کشور با 20 عضو هیئت علمی و 3 گروه آموزشی است که ، تلاش کرده در دوره جدید مدیریتی، نقش آفرینی بهتری در حوزه ورزش ایفا کند .

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی با داشتن 158 هزار سالمند، دومین استان سالمند کشور است، تصریح کرد: با هدف گذاری انجام شده، دانشکده علوم ورزشی تصمیم گرفت از طریق پژوهشکده برای سالمندان کاری انجام دهد که این کار بتواند بهره وری سالمندان را با تاکید بر سلامت بدن و فعالیت بدنی بیشتر کند چراکه اگر فرد سالمند سبک زندگی اش را به سمت ورزش و سلامتی تغییر بدهد می تواند زندگی بهتری داشته باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 120 مقاله به همایش ملی فعالیت بدنی، سلامت و سالمندی در دانشگاه اراک

ارسال 120 مقاله به همایش ملی فعالیت بدنی، سلامت و سالمندی در دانشگاه اراک