مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 16:002022-11-26سياسي

گزارش یک دیدار برای گسترش مراودات بین المللی سینمایی


برای گسترش مراودات و همکاری های بین المللی یک برنامه ریزی متفاوت با 35 کشور هدف آغاز شده است.

- رییس سازمان سینمایی اعلام کرد: برای گسترش مراودات و همکاری های بین المللی یک برنامه ریزی متفاوت با 35 کشور هدف آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، نشست مشترک روسای سازمان سینمایی کشور و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در راستای گسترش همکاری های منطقه ای و بین المللی حوزه سینما برگزار شد.

البته این نشست هفته گذشته برگزار شده و روابط عمومی سازمان سینمایی گزارش آن را برای تایید متن سخنرانی ها پس از سه روز برای رسانه ها ارسال کرده است.

این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حمید مصطفوی سرپرست اداره کل مبادلات فرهنگی و سازمان های بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سید صادق موسوی مدیر کل دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در محل سازمان سینمایی برگزار شده و محمد خزاعی با اشاره به جایگاه سینمای ایران در منطقه و جهان گفته است: سینمای ایران مهمترین دستاورد فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از مرزهاست و بسیاری از ملت ها و جوامع، ایران را با سینمای ما می شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش یک دیدار برای گسترش مراودات بین المللی سینمایی

گزارش یک دیدار برای گسترش مراودات بین المللی سینمایی