مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:552022-11-26اقتصادي

بیل مکانیکی عنکبوتی غیرممکن را ممکن می کند


بیل های مکانیکی جدید دارای قابلیت حرکت همه جانبه مانند عنکبوت ها هستند و از جدیدترین فناوری های تعلیق و تثبیت برای انجام ماموریت های ساختمانی و راهسازی بهره می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، بیل های مکانیکی عنکبوتی طیف وسیعی از قابلیت ها را از طریق پایه های مفصلی و کششی خود به همراه تثبیت کننده ها و چرخ های کج شونده ارائه می دهند.

این بیل های مکانیکی جدید که با همکاری دو شرکت کیسر(Kaiser) و منزی(Menzi) ساخته شده اند، ترکیب فوق العاده ای از ماشین آلات هیدرولیک هستند که تماشای آنها در عملیات های عمرانی مسحور کننده است، چرا که به شکلی جالب و حتی عجیب، در موقعیت های مختلف می توانند عملیات عمرانی انجام دهند.

بیل های مکانیکی عنکبوتی در ابتدا برای کار در شیب های شدید و زمین های دشوار کوه های آلپ در سوییس طراحی شده بودند، جایی که بیل های مکانیکی چرخ دار معمولی قادر به کارکرد موثر نیستند.

این دو شرکت کار خود را با یک جفت چرخ تک محور ساده در پشت و یک جفت پایه قابل تنظیم در جلو و استفاده از بازوی هیدرولیک و چرخ های کششی شروع کردند.

آنها در اوایل دهه 1970 شروع به قرار دادن چرخ ها و پایه های تثبیت کننده بر روی بازوهای هیدرولیک خود کردند که بیل های مکانیکی را قادر می ساخت تا در شیب های متفاوت عملیات رسانی کنند و به آنها اهرم، چسبندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیل مکانیکی عنکبوتی غیرممکن را ممکن می کند

بیل مکانیکی عنکبوتی غیرممکن را ممکن می کند