مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:502022-11-26بين الملل

فرمانده قسد: ترکیه درصدد اشغال بخش بیشتری از سوریه است/ اتحادیه عرب ورود کند


به دنبال تهدیدهای مطرح شده توسط مقامات آنکارا مبنی بر انجام عملیات زمینی در خاک سوریه، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در سخنانی از اتحادیه عرب خواست که جلوی اشغال بخش های بیشتری از خاک این کشور توسط ترکیه را بگیرد.

- به دنبال تهدیدهای مطرح شده توسط مقامات آنکارا مبنی بر انجام عملیات زمینی در خاک سوریه، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در سخنانی از اتحادیه عرب خواست که جلوی اشغال بخش های بیشتری از خاک این کشور توسط ترکیه را بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شفق نیوز، مظلوم عبدی (مظلوم کوبانی)، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک در این باره اظهار کرد: دولت ترکیه خود را برای انجام حملات زمینی آماده می کند و روز گذشته رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری این کشور در این باره صحبت کرد و گفت که قصد حمله به شهرهای کوبانی (عین العرب) و منبج را دارد و به همین منظور آنکارا درحال آماده سازی گروه های وابسته به خود در سوریه است.

عبدی با بیان اینکه دولت ترکیه از انفجار استانبول به عنوان دستاویز و بهانه ای برای حمله به مناطق تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک استفاده می کند ، خواستار انجام تحقیقات بین المللی درباره این انفجار و افشای حقایق به دلیل ارتباط عاملان آن با داعش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده قسد: ترکیه درصدد اشغال بخش بیشتری از سوریه است/ اتحادیه عرب ورود کند

فرمانده قسد: ترکیه درصدد اشغال بخش بیشتری از سوریه است/ اتحادیه عرب ورود کند