مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:152022-11-26حوادث

کشف 10 دستگاه خودرو مسروقه در اصفهان


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 10 دستگاه خودرو مسروقه طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص طی 24 ساعت گذشته مأموران انتظامی کلانتری ها شهرستان اصفهان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و گشت زنی های فعال و هدفمند در سطح حوزه های استحفاظی خود موفق به شناسایی و دستگیری 21 سارق سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان 10 دستگاه خودروی مسروقه کشف شد تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس تاکنون به 19 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند به شهروندان توصیه کرد: با رعایت هشدارها و توصیه های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت مانع رسیدن سارقان و افراد سود جو به اهداف مجرمانه خود شوند همچنین در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 دستگاه خودرو مسروقه در اصفهان

کشف 10 دستگاه خودرو مسروقه در اصفهان