مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:152022-11-26حوادث

کشف 24 کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و هرمزگان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف بیش از 24 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد.

- سرهنگ سید امیرحسین موسوی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اقدامات شبانه روزی و بی وقفه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،مشخص شد گروهی از قاچاقچیان قصد انتقال محموله ای از مواد مخدر را از شرق کشور به استان هرمزگان دارند.

وی به هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان و هدایت لحظه به لحظه ماموران برای دستگیری و کشف مواد مخدر اشاره کرد و افزود: سرانجام یک دستگاه پراید در یکی از محورهای شهرستان منوجان شناسایی و به محض توقف توسط ماموران،راننده آن با استفاده از تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه،متواری می شود.

سرهنگ موسوی اضافه کرد: پس از توقیف خودرو،در بازرسی از آن 24 کیلو و 200 گرم تریاک که به صورت حرفه ای جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه تحقیقات در راستای دستگیری متهم متواری همچنان ادامه دارد،تصریح کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از فعالیت های مجرمانه آنان در به انحطاط کشیدن جوانان،با جدیت ادامه دارد و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تمام توان و اشراف اطلاعاتی خود را بر پایه پلیس هوشمند به کار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 24 کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و هرمزگان

کشف 24 کیلوگرم موادمخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و هرمزگان