مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:102022-11-26سياسي

370 نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمان، حامی ندارند


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه 370 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد فاقد حامی هستند از مردم خیر، نوع دوست و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه 370 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد فاقد حامی هستند از مردم خیر، نوع دوست و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.

emdad.

ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، حمایت از این ایتام و فرزندان محسنین را عهده دار شوند.

ناصر عسکری نژاد امروز پنجم آذرماه ضمن تبریک هفته بسیج و روز بسیج مستضعفین گفت: 4750 نفر از بسیجیان نیکوکار استان کرمان حمایت 4433 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند و ماهیانه با کمک های نقدی و غیرنقدی از ایتام و فرزندان محسنین تحت تکفل خود حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 22 هزار و 448 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، افزود: این ایتام و فرزندان محسنین توسط 64 هزار و 808 حامی خیر حمایت می شوند.

عسکری نژاد در ادامه با اشاره به اینکه 370 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد فاقد حامی هستند از مردم خیر، نوع دوست و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمان، حامی ندارند

370 نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمان، حامی ندارند