مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 14:502022-11-26فرهنگي

پایان جشنواره های تئاتر استانی تا 15 آذر


رقابت گروه های نمایشی در جشنواره های تئاتر استانی به عنوان اولین گام برای حضور در جشنواره تئاتر فجر، از اواخر آبان آغاز شده است و با حضور هنرمندان و مخاطبان تا 15 آذر ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، جشنواره های تئاتر استانی مسیری برای ورود به جشنواره منطقه ای تئاتر و سپس میدانگاهی به منظور راه یابی و رقابت در ویترین بزرگ تئاتر ایران یعنی جشنواره بین المللی تئاتر فجر به شمار می آید.

چراغ میزبانی جشنواره های استانی در استان های مرکزی، سمنان و چهارمحال و بختیاری از روز چهارشنبه 25 آبان روشن شد.

جشنواره استانی مرکزی به صورت غیرمتمرکز در شهرهای محلات، اراک و ساوه برگزار شد و اختتامیه این رویداد روز جمعه 27 آبان 1401 با معرفی 2 نمایش داستان های میان رودان به کارگردانی رضا کاشیلو و نمایش به گمونم ماه اومده بود به کارگردانی بهمن پارساآرا به جشنواره منطقه ای تئاتر برگزار شد.

همزمان با این مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استان سمنان نیز جمعه 27 آبان با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، اسرافیل فرج اللهی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، غلامرضا نعمتی معاون اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی و سایر مدیران و هنرمندان شرکت کننده در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برگزار شد و 2 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جشنواره های تئاتر استانی تا 15 آذر

پایان جشنواره های تئاتر استانی تا 15 آذر