مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 14:202022-11-26سياسي

امروز مهم ترین شیوه ی دشمن جعل و دروغ پردازی است


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار بسیجیان به مناسبت روز بسیج شکست نقشه منطقه ای آمریکا به وسیله تفکر بسیجی و پرچمداری حاج قاسم سلیمانی را روایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (شنبه) در دیدار صدها نفر از بسیجیان، تشکیل بسیج را از مهمترین و بزرگترین ابتکارات امام خمینی خواندند و با ذکر گوشه هایی از برکات حضور بسیج در میدان های مختلف چهل سال اخیر تأکید کردند: بسیج در جایگاه و شأنی بالاتر از یک سازمان نظامی، و در واقع یک فرهنگ و تفکر و گفتمان است که ظرفیت دارد کشور را در حرکت عظیم ملت، با گام های بلند به پیش ببرد.

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان تحلیل کلان از جایگاه بسیج در جغرافیای سیاسی دنیای اسلام و شکست نقشه راهبردی امریکا در مقابل ملت ایران، و لزوم فهم دقیق بسیج از عرصه کارزار وسیع ایران با امریکا، گفتند: امروز مهمترین شیوه بدخواهان ایران، جعل و دروغ پردازی است تا با تسلط بر مغزها، اهداف خود را محقق کند.

در این دیدار که به صورت زنده در اجتماعات بسیجیانِ سراسر کشور به مناسبت روز بسیج دریافت می شد، رهبر انقلاب اسلامی، تبدیل تهدیدها به فرصت را از مَلَکات خدادادیِ امام خمینی برشمردند و گفتند: امام در آذر 58 چند هفته پس از تسخیر لانه جاسوسی و بعد از تهدیدهای امریکایی ها، به جای اینکه مثل رؤسای غالب کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مهم ترین شیوه ی دشمن جعل و دروغ پردازی است

امروز مهم ترین شیوه ی دشمن جعل و دروغ پردازی است