مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 14:102022-11-26سياسي

کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده است


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به این راحتی نیست؛ تنها راه حل پیروزی در جهاد اکبر جلوگیری از نفوذ در مجموعه های انقلابی است و این نفوذ در دو حالت عملی و نظری رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی خضریان در هفتمین نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور اظهار کرد: مسئله ای که به مناسبت هفته بسیج خوب است درخصوص آن صحبت کنیم، موضوع جهاد اکبر است که در سطح فردی همان تهذیب نفس بوده و کاری بسیار سخت و مهم است و در سطح جمعی و تشکیلاتی به معنی خوداصلاحی تفسیر می شود؛ خوب است این جمع محترمی که در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور مسئولیت بسیج دانشجویی را برعهده دارند، نسبت به ارزیابی مداوم تشکیلات بسیج دانشجویی در بازه های زمانی مختلف حساسیت داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با اشاره به تفاوت های حاصل شده در بسیج در گذر زمان، گفت: بسیجی دهه اول انقلاب نسبت به دهه پنجم انقلاب تفاوت هایی کرده و این تفاوت ها شناخت کار را برای شناخت اخلاص سخت کرده است.

در دهه اول انقلاب کسی که بسیجی بود یا در جبهه های جنگ در حال مبارزه بود و یا با گروهک ها و جدایی طلبان درگیر بود، اما در دهه پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده است

کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده است