مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 14:102022-11-26حوادث

کلاهبرداری عجیب با شگرد «برنده خوش شانس»


موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری، متهم شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از مناطق غربی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

- رییس پلیس فتای پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در قرعه کشی خبر داد و گفت: متهم با ترفند برنده خوش شانس رادیویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رییس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری رادیو با ایجاد محیطی شبیه به صدای استودیو و انجام کنش های هیجانی و دیگر اقدامات فریبنده، اعلام کرده که شما برنده خوش شانس قرعه کشی شده اید.

  وی خاطرنشان کرد: مجرم با استفاده از ترفندهای زیرکانه، مالباخته را متقاعد کرده که برای دریافت جایزه خود سریعاً کدهایی که از طریق پیامک برای وی ارسال می شود را برای او بخواند، شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود می شود.

  گودرزی ادامه داد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری، متهم شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از مناطق غربی تهران بزرگ دستگیر و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری عجیب با شگرد «برنده خوش شانس»

کلاهبرداری عجیب با شگرد «برنده خوش شانس»