مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 14:102022-11-26سياسي

10 نکته مهم در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد!


 سعی کنید ابتدا تمامی شرایط آزمون را مطالعه نمایید و سپس برای ثبت نام اقدام کنید.

اگر شرایط زیر را دارا بودید می توانید برای این آزمون برنامه ریزی نمایید: شرایط عمومی به شرح زیر است: متقاضی باید به دین اسلام یا یکی از ادیان قانون اساسی اعتقاد داشته باشد.

با جمهوری اسلامی خصومت نداشته باشد و همچنین داوطلب متقاضی در آزمون ارشد سابقه همکاری با گروه های ضد دینی و ساوام را نیز نداشته باشد.

عدم سوء سابقه در مسائل اخلاقی در طول دوره تحصیلی نداشتن هر گونه اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن فساد اخلاقی نکات مهم در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد در هنگام ثبت نام کنکور ارشد به نکات زیر توجه بفرمایید تا ثبت نام بهتر و دقیق تری را در آزمون کارشناسی ارشد انجام بدهید: 1-اگر دانشجو در حال تحصیل مقطع دکتری و یا ارشد هستید نمیتوانید در این آزمون ثبت نام نمایید مگر اینکه تا زمان مهلت آزمون انصراف قطعی خود را داده باشید.

2-اگر دانشجویی در رشته پزشکی مشغول به تحصیل می باشد و یا حتی اگر فارغ التحصیل شده باشد باید تا قبل از ثبت نام آزمون ارشد وضعیت طرح تعهد به خدمت را مشخص نمایید.

پس سعی کنید تا آذر ماه این رود را انجام بدهید.

3-دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته دبیری حتما باید تا قبل از ثبت نام در آزمون ارشد موافقت نامه ای از وزارت آموزش و پرورش دریافت نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نکته مهم در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد!

10 نکته مهم در ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد!