مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 14:052022-11-26دانش

امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی


با هدف توسعه همکاری های فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی، تفاهم نامه همکاری میان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی امضا می شود.

- با هدف توسعه همکاری های فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی، تفاهم نامه همکاری میان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی امضا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حمید مصطفوی، سرپرست اداره کل مبادلات فرهنگی و سازمان های بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان این خبر، افزود: در راستای توسعه، تحکیم و تعمیق همکاری و تبادل اطلاعات و تجربیات و استفاده بهینه از توان و ظرفیت های موجود طرفین برای پیشبرد دیپلماسی علمی و فرهنگی در مباحث ایجاد واحدهای برون مرزی و جذب و پذیرش دانشجوی خارجی، تفاهم نامه همکاری میان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی امضا می شود.

وی حفظ، گسترش و ترویج زبان و ادبیات فارسی در خارج از کشور، انجام طرح های مشترک پژوهشی، بنیادی و کاربردی با نگاه آینده پژوهانه در حوزه دیپلماسی علمی و فرهنگی و برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی داخلی و خارجی از اهداف این تفاهم نامه دانست.

مصطفوی مطرح کرد: برگزاری کارگاه ها و دوره های کوتاه مدت تخصصی حضوری و مجازی، اجرای برنامه های بین المللی مرتبط با گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی

امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی