مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:202022-11-26ورزشي

بیابان زدایی بیش از 20 هزار هکتار از کانون های اصلی ریزگرد اهواز


فرمانده کل سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در بیش از 20 هزار هکتار از کانون های اصلی ریزگرد در جنوب اهواز کاشت نهال و ساماندهی روان آن ها به منظور بیان زدایی انجام شد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده کل سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در بیش از 20 هزار هکتار از کانون های اصلی ریزگرد در جنوب اهواز کاشت نهال و ساماندهی روان آن ها به منظور بیان زدایی انجام شد.

سردار حسن شاهوارپور در اجتماع بسیجیان خوزستان که امروز پنجم آذرماه در اهواز برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و برد ایران مقابل ولز در جام جهانی، اظهارکرد: این موفقیت باعث بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران شد که این برد را هم تبریک می گویم و هم از اعضای تیم ملی تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به خدمات بسیج، عنوان کرد: تمام پایگاه های بسیج در بحث کرونا به ویژه در طرح شهید سلیمانی تمام قد در خدمت مردم بودند و در بیمارستان ها در کنار بیماران و خانواده بیماران حضور داشتند.

همچنین اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم را داشتیم و عشایر ما نیز در قالب بسیج عشایر در بیعت با مقام معظم رهبری و پشتیبانی از جمهوری اسلامی، همیشه حضور همه جانبه داشته اند.

فرمانده کل سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بسیج اقشاری نیز در بخش های مختلف همیشه در صحنه بوده اند؛ به طور مثال بسیج اساتید، دانشجویی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیابان زدایی بیش از 20 هزار هکتار از کانون های اصلی ریزگرد اهواز

بیابان زدایی بیش از 20 هزار هکتار از کانون های اصلی ریزگرد اهواز