مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:152022-11-26ورزشي

حضور «پتریاشویلی» در تیم کشتی گرجستان قطعی شد


تیم کشتی آزاد گرجستان در حالی در جام جهانی 2022 آمریکا شرکت می کند که یکی از عنوانداران جهان و المپیک خود را در ترکیب خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد 2022 طی روزهای 19 و 20 آذر به میزبانی آمریکا برگزار می شود و این در حالیست که تمام نگاه ها به رویارویی تیم های ایران و آمریکا در این دوره از مسابقات است.

اما برخی دیگر از کشورهای شرکت کننده مثل گرجستان هم با برخی از عنوانداران جهان و المپیک خود در این آوردگاه به میدان خواهند رفت.

بر این اساس کادر فنی تیم کشتی آزاد گرجستان تصمیم گرفته از گنو پتریاشویلی دارنده چندین مدال طلا، نقره و برنز جهان و المپیک در سنگین وزن استفاده کند که می توان او را یکی از ستارگان کشتی این کشور در جام جهانی خواند.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، ترکیب آزادکاران گرجستان برای حضور در جام جهانی 2022 آمریکا به شرح زیر است: 57 کیلوگرم: بکا بویاشویلی 61 کیلوگرم: تیموزار وانیشویلی 65 کیلوگرم: بکا لومتادزه (دارنده 2 مدال نقره جهان) 70 کیلوگرم: زورابی یاکوبیشویلی 74 کیلوگرم: گئورگی سولاوا (دارنده مدال برنز امیدهای جهان) 79 کیلوگرم: ولادیمیر گامکریلیدزه (طلای امیدهای جهان 2022) 86 کیلوگرم:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «پتریاشویلی» در تیم کشتی گرجستان قطعی شد

حضور «پتریاشویلی» در تیم کشتی گرجستان قطعی شد