مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:152022-11-26سياسي

از 600 محصول فناورانه حوزه های پیشرفته علوم پزشکی، تنها 6 محصول مجوز گرفتند


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه 600 محصول فناورانه در حوزه های پیشرفته علوم پزشکی تولید شده است، گفت: از این تعداد 6 محصول موفق به دریافت مجوز سازمان غذا و دارو شده اند.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد از 600 محصول فناورانه حوزه های پیشرفته علوم پزشکی، تنها 6 محصول مجوز گرفتند معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه 600 محصول فناورانه در حوزه های پیشرفته علوم پزشکی تولید شده است، گفت: از این تعداد 6 محصول موفق به دریافت مجوز سازمان غذا و دارو شده اند.

 این موضوع نشان می دهد که راه طولانی، پرامید و گسترده ای را در پیش داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروز آبادی در مراسم رونمایی از فاز اول پروژه ژن درمانی کودکان مبتلا به سرطان خون (کارتی سل تراپی)، با بیان اینکه در زمانی برای درمان سرما خوردگی به پزشکان هندی مراجعه می کردیم، افزود: ولی اکنون پیشرفت علوم پزشکی در کشور به گونه ای شده است که همگان به این باور رسیده اند که ایران در حوزه سلامت و درمان، پیشرفت های بسیاری دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران، این دانشگاه را از دارایی ها و سرمایه های با ارزش کشور دانست و اظهار کرد: امروز در حالی از درمان های پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 600 محصول فناورانه حوزه های پیشرفته علوم پزشکی، تنها 6 محصول مجوز گرفتند

از 600 محصول فناورانه حوزه های پیشرفته علوم پزشکی، تنها 6 محصول مجوز گرفتند