مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 12:152022-11-26فرهنگي

یک درام بی رحمانه اما قدرتمند با بازی باران کوثری


فیلم سینمایی «شهر خاموش» ساخته احمد بهرامی، نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه اصلی جشنواره شب های «سیاه تالین» در کشور استونی تجربه کرد.

- فیلم سینمایی شهر خاموش ساخته احمد بهرامی، نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه اصلی جشنواره شب های سیاه تالین در کشور استونی تجربه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش هایی از مطلب نشریه اسکرین به قلم وندی آیدی درباره فیلم شهر خاموش آمده است: احتمالاً مکان های تاریک تری هم نسبت به پس زمینه ی سومین فیلم بلند احمد بهرامی روی زمین وجود دارد، اما مسلما نمی توانند خیلی زیاد باشند.

داستان این فیلم در محوطه متروک ماشین های اسقاطی در حومه شهری بی نام در ایران رخ می دهد، جایی که انسان های طردشده به دنبال امرار معاش هستند و باد برزخی در میان لاشه های خودرو زوزه می کشد.

زنی به نام بمانی (باران کوثری) که به ظن قتل همسرش یک دهه است در زندان به سر می برد، برای یافتن محل پسری که در زندان به دنیا آورده، به طور موقت از زندان آزاد می شود و اکنون به دنبال برادر شوهرش، اِبی (علی باقری) می گردد چرا که او تنها امیدش برای پیدا کردن پسرش است.

بهرامی در این فیلم به مضمون زنانگی در مقابل مردسالاری پرداخته اما در نهایت اجازه چندانی به رسوخ امید در این درام بی رحمانه، اما قدرتمند نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درام بی رحمانه اما قدرتمند با بازی باران کوثری

یک درام بی رحمانه اما قدرتمند با بازی باران کوثری