مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:552022-11-26پزشكي

یازدهمین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز برگزار می شود


رییس سمینار بین المللی سلامت زنان از برگزاری یازدهمین دوره این سمینار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روزهای نهم و دهم آذرماه امسال خبر داد.

- یازدهمین سمینار بین المللی "سلامت زنان" در شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس رییس سمینار بین المللی "سلامت زنان" از برگزاری یازدهمین دوره این سمینار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روزهای نهم و دهم آذرماه امسال خبر داد.

دکتر کامران باقری لنکرانی شنبه 5 آذر در یک کنفرانس خبری، بیان کرد: سمینار سلامت زنان به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دستور اجرا قرار گرفت و حتی در دوران شیوع کرونا هم برگزار شد، چرا که معتقدیم پژوهش در خصوص سلامت زنان برای سلامت جامعه گره گشا بوده و نیاز به تلاش های بیشتری در این زمینه احساس می شود و رهبرمعظم انقلاب نیز در 14 دی ماه 1390 طی یک سخنرانی بر پژوهش های مرتبط با زنان و سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه تاکید کردند.

زنان بیش از مردان با عوارض کرونا درگیر بوده اند رییس یازدهمین سمینار بین المللی سلامت زنان، موضوع محوری این سمینار را عوارض طولانی مدت کرونا ذکر و خاطرنشان کرد: 60 درصد از افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده اند، حداقل تا یک سال بعد، با عوارض ناشی از آن درگیر بوده اند و زنان 25 درصد بیش از مردان دچار این عوارض شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز برگزار می شود

یازدهمین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز برگزار می شود