مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-26سياسي

بصیرت مردم در حوادث اخیر کشور قابل تحسین است


در کنار حضور نیروهای بسیج، بصیرت مردم در همراهی نکردن با این طراحی پیچیده دشمن هم قابل تحسین بود و موجب شد توطئه های دشمنان خنثی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر شنبه در همایش اقتدار و تجمع بسیجیان به مناسبت پنج آذر اظهار کرد: بسیج تنها نهادی در کشور است که با تعابیر زیبا از سوی امامین انقلاب مورد خطاب قرار گرفته و همین جملات، به این نهاد مقدس قداست می دهد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که بسیجیان نشان دادند هر جا انقلاب و نظام به حضورشان نیاز داشته تا پای جان ایستاده اند، افزود: نقش دلاورانه بسیج در فتنه اخیر، حضور در دفاع مقدس، مشارکت در سازندگی و بلایای طبیعی و غیره از نمونه های موفق این امر بوده است.

وی بیان کرد: در کنار حضور نیروهای بسیج، بصیرت مردم در همراهی نکردن با این طراحی پیچیده دشمن هم قابل تحسین بود و موجب شد توطئه های دشمنان خنثی شود.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: دشمن در آشوب اخیر می خواست جمهوری اسلامی و مسئولان را دچار اشتباه محاسباتی کند و جنگ و کشته سازی توسط جمهوری اسلامی اتفاق بیفتد ولی این توطئه ها با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت مردم در حوادث اخیر کشور قابل تحسین است

بصیرت مردم در حوادث اخیر کشور قابل تحسین است