مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:252022-11-26فرهنگي

هنرمندان جوان مطالعه و کسب تجربه را فراموش نکنند


داور سی وچهارمین دوره جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: هنرمندان جوان فراموش نکنند که مطالعه، آموزش و دیدن نمایش های روی صحنه در کشور در پیشرفت شان موثر است.

- حمیدرضا قزلباش در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تئاتر استان زنجان، اظهار کرد: کیفیت کارهای ارسالی به سی وچهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان نسبت به سال های گذشته کمی پایین تر بود زیرا در این دوره همانند سال های گذشته که اکثر پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر در جشنواره شرکت می کردند، حضور نداشتند.

وی افزود: مهم ترین حسن این دوره از جشنواره تئاتر استانی این بود که تعدادی از جوانان و تجربه اولی ها را به تئاتر استان زنجان معرفی کرد که این عامل موجب امیدوار شدن به آینده روشن تئاتر زنجان است که جوانان در آینده افتخارآفرینی کرده و پرچم تئاتر را بالا نگه خواهند داشت.

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه هنرمندان نباید صحنه را خالی گذاشته و باید با قدرت کار کنند زیرا این هنر متعلق به هنرمندان تئاتر زنجان است، تصریح کرد: هنرمندان جوان که تازه وارد عرصه تئاتر شده اند نباید نکاتی همانند مطالعه، مشاهده نمایش های خوب، نمایش خوانی، کسب تجربه، انجام کارهای کارگاهی و آموزش دیدن را فراموش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان جوان مطالعه و کسب تجربه را فراموش نکنند

هنرمندان جوان مطالعه و کسب تجربه را فراموش نکنند