مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:152022-11-26اقتصادي

اعلام جزییات تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان


سقف تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری به 75 میلیون تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا ، کلیه آزمایشات مرتبط با بیماران خاص و صعب العلاج و غیره به 75 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین هزینه بستری عمومی و اعمال جراحی به شرط بستری در بیمارستان و مراکز جراحی محدود با بیش از 6 ساعت بستری در بخش غیراورژانس به 35 میلیون تومان رسیده است.

به گفته این مقام مسئول، خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی، سرپایی مانند انواع آنژیوگرافی و سیتی آنژیوگرافی، انواع اسکن سه بعدی دندان، ماموگرافی، پزشکی هسته ای، نوار قلب، عضله و غیره به 5 میلیون تومان رسیده است.

همچنین خدمات تشخیصی درمانی و سرپایی مانند جبران هزینه های جراحی مجاز سرپایی بدون بستری مانند بخیه، رادیوتراپی، تخلیه کیست و لیزردرمانی در موارد غیرزیبایی و هزینه های مربوط به جراحی های سرپایی مانند شکستگی، دررفتگی، گچ گیری و غیره به سه میلیون تومان افزایش یافته است.

رییس کانون بازنشستگان تهران تأکید کرد: هزینه های آزمایشگاهی و پاتولوژی به یک میلیون و 750 هزار تومان و هزینه رفع عیوب انکساری چشم 4 میلیون و 500 هزار تومان برای یک چشم و 9 میلیون تومان برای هر دو چشم در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان

اعلام جزییات تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان