مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-26سياسي

این در به روی دانش آموزان باز است


مسئول پژوهش سرای دانش آموزی کرمانشاه با اشاره به باز بودن درب پژوهش سراها به روی دانش آموزان، گفت: عضویت در پژوهش سراها، دانش آموزان را پژوهش محور بار می آورد.

- پری تاتار در گفت و گو با ایسنا، با دعوت از دانش آموزان برای عضویت در پژوهش سراهای دانش آموزی، گفت: عضویت در این پژوهش سراها می تواند در پژوهش محور بار آمدن دانش آموزان تاثیر زیادی داشته باشد.

تاتار حضور در پژوهش سراهای دانش آموزی را در گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش، رشد و توسعه علمی پژوهشی دانش آموزان و ایجاد دسترسی دانش آموزان به یافته های جدید علمی پژوهشی تاثیرگذار عنوان کرد افزود: اگر افراد از سنین دانش آموزی پژوهش محور بار بیایند، در مراحل بعدی زندگی خود نیز انسان های پژوهش محوری خواهند بود.

مسئول پژوهش سرای دانش آموزی کرمانشاه ادامه داد: پژوهش در دنیای امروز حرف اول را می زند و افرادی که به این حوزه ورود پیدا کنند، آینده موفق تری خواهند داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه هنوز اهمیت پژوهش محوری در کشور ما جا نیافتاده، گفت: حتی در دانشگاه ها نیز آنطور که باید به پژوهش بها داده نمی شود.

تاتار با بیان اینکه همه دانش آموزان می توانند به عضویت پژوهش سراها درآیند، گفت: دانش آموزان خلاق، مستعد و علاقمند تمامی پایه های تحصیلی می توانند به عضویت پژوهش سراهای دانش آموزی درآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این در به روی دانش آموزان باز است

این در به روی دانش آموزان باز است