مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:502022-11-26ورزشي

دانش بنیان سازی صنعت کاشی و سرامیک از اولویت های جدی یزد است


چهاردمین دوره نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک و ماشین آلات و صنایع وابسته، مواد اولیه و فناوری های نوین در صنعت کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی توسط استاندار یزد افتتاح شد.

- ایسنا/یزد چهاردمین دوره نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک و ماشین آلات و صنایع وابسته، مواد اولیه و فناوری های نوین در صنعت کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی توسط استاندار یزد افتتاح شد.

مهران فاطمی استاندار در حاشیه آیین افتتاحیه چهاردمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، با اشاره به همزمانی برگزاری این نمایشگاه با پیروزی تیم ملی فوتبال در برابر ولز و تزریق شور و شعف خاص به این دوره از نمایشگاه، گفت: حضور فعالانه شرکت های خارجی در کنار شرکت های داخلی فعال در این عرصه، یکی از ویژگی های خاص این دوره از نمایشگاه است.

وی دیگر ویژگی مهم این نمایشگاه را نمایش آخرین تکنولوژی ها و فناوری های نوین در حال استفاده در صنعت کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی عنوان کرد.

استاندار در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه به میزبانی استان یزد در زمینه های توسعه صنعت کاشی و سرامیک و قطبیت یزد در این حوزه، اظهار کرد: امید است که این ویترین واحدهای تولیدی در حوزه صنعت کاشی و سرامیک بتواند این صنعت را نسبت به گذشته بالنده تر سازد، در این مسیر حمایت های لازم نیز انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان سازی صنعت کاشی و سرامیک از اولویت های جدی یزد است

دانش بنیان سازی صنعت کاشی و سرامیک از اولویت های جدی یزد است