مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-26اقتصادي

ارتقای مهارت ها به کاهش نابرابری اقتصادی و شغلی کمک می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خسرویان در نشست تخصصی کمیسیون ملی یونسکو - ایران که با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، معاون توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان، - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: کشور هایی که نابرابری اقتصادی و شغلی بالایی دارند، با مهارت آموزی می توانند کیفیت مشاغل زنان را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خسرویان در نشست تخصصی کمیسیون ملی یونسکو - ایران که با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، معاون توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو - ایران و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به این که مهارت آموزی پیشران توسعه پایدار است، گفت: انقلاب مهارت آموزی آینده کار را برای زنان متحول می کند.

خسرویان اظهار کرد: عدم گسترش کارآموزی و مهارت های توسعه ای فنی و حرفه ای یکی از مهم ترین علل ضعف توسعه اقتصادی- اجتماعی است و به رغم اهمیت این موضوع متأسفانه ما هنوز نتوانسته ایم این امر را از حیث حکمرانی، فرهنگی، قانون گذاری و مقرراتی به سامان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای مهارت ها به کاهش نابرابری اقتصادی و شغلی کمک می کند

ارتقای مهارت ها به کاهش نابرابری اقتصادی و شغلی کمک می کند