مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-26سياسي

ایران یک قدرت نوظهور است


نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) گفت: ایران یک قدرت نوظهور است که با سرعت زیاد در سطح جهان در حال مطرح شدن است.

- تایباد ـ نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) گفت: ایران یک قدرت نوظهور است که با سرعت زیاد در سطح جهان در حال مطرح شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید رضا سرور صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان تایباد اظهار کرد: ایران یک قدرت نوظهور است که با سرعت زیاد در سطح جهان در حال مطرح شدن است، آنها امروز که حمله روسیه به اوکراین و تهدید حمله چین به تایوان را می بینند ایران را مقصر می دانند زیرا این تنها ایران بود که بعد از جنگ جهانی دوم به روی پایگاه های نظامی آمریکا مستقیماً آتش گشود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) گفت: فتنه ها یکی پس از دیگری سرکشی می کنند، اما چهره نورانی حق پدیدار خواهد شد، آمریکا در سند جامع راهبردی خود سه کشور روسیه، چین و ایران را تهدید مهمی برای خود برشمرده است.

وی افزود: اوکراین را بهانه ای برای مهار روسیه و تایوان بهانه ای برای مهار چین و قره باغ را برای ایران تدارک دیدند که با فرماندهی رهبر معظم انقلاب این نقشه، نقش بر آب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران یک قدرت نوظهور است

ایران یک قدرت نوظهور است