مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-26سياسي

نظارت عالیه دیوان عالی کشور بر تمام دادگاهها باید تقویت شود


دیوان عالی کشور بر تمام دادگاه نظارت عالیه دارد، لذا باید این امر تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت اول قوه قضاییه، نشست هم اندیشی و اندیشه ورزی معاون اول قوه قضاییه با رییس و جمعی از قضات و رؤسای شعب دیوان عالی کشور با موضوع نظارت بر حسن اجرای قوانین در دادگاه ها و اتقان آرا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه در ابتدای این نشست بیان کرد: پس از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی خواسته به حق مردم و رهبری مدیریت قضایی توأم با عقلانیت است که این موضوع در دوره فعلی تاحد زیادی محقق شده و احساس می شود.

وی افزود: وظیفه ما در دستگاه قضایی به ویژه در دیوان عالی کشور آن است که رسیدگی به پرونده قضایی، مدیریت دستگاه قضایی ومدیریت قضایی، مدیریت اداری و … همواره توأم با عقلانیت و مستند به پشتوانه علمی باشد.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه در دوره جدید و تحول و تعالی در دستگاه قضا تاکنون جلسات متعددی با نخبگان علمی، دانشگاهی و جامعه داشتیم، تصریح کرد: مباحث این جلسات در رابطه با کیفیت مدیریت قوه قضاییه بود تا ببینیم نخبگان از رییس قوه قضاییه چه خواسته هایی دارند و اینکه چه کارهایی انجام دهیم تا تحولی در قوه قضاییه اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت عالیه دیوان عالی کشور بر تمام دادگاهها باید تقویت شود

نظارت عالیه دیوان عالی کشور بر تمام دادگاهها باید تقویت شود