مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 09:552022-11-26ورزشي

روز مرگ «ایران اینترنشنال» به روایت روزنامه دولت


ایران اینترنشنال در قبال باخت تیم ملی مقابل انگلیس نوشته بود که «سنگین ترین شکست ایران در جام جهانی» و پس از برد تیم ملی در برابر ولز نوشت «جمهوری اسلامی با نتیجه دو بر صفر برابر ولز به پیروزی رسید»! - ایران اینترنشنال در قبال باخت تیم ملی مقابل انگلیس نوشته بود که سنگین ترین شکست ایران در جام جهانی و پس از برد تیم ملی در برابر ولز نوشت جمهوری اسلامی با نتیجه دو بر صفر برابر ولز به پیروزی رسید !  روزنامه ایران نوشت: دیروز روز بزرگی برای ایرانیان بود، اما به روز عزا و ماتم رسانه سعودی ایران اینترنشنال تبدیل شد.

  مجری ورزشی این شبکه پس از بازی با پیراهن سیاه به استودیوی پخش آمد و از تک تک کلماتش عصبانیت و نفرت از خوشحالی ایرانیان پدیدار بود.

  کانال تلگرامی این رسانه تروریستی اما اوضاع به مراتب بدتری داشت؛ عمق دشمنی این افراد از ناراحتی بابت همخوانی سرود ملی توسط بازیکنان تا سانسور خوشحالی تماشاگران و اعضای تیم پس از گل های روزبه چشمی و رامین رضاییان به وضوع قابل مشاهده بود.

این رسانه همچنین با انتشار ویدیویی تخریبی و ناتوانی در برابر حجم خوشحالی مردم در فضای مجازی، نوشت: مرگ بر تیم ملی بی غیرت   نفرت پراکنی خبرنگاران وطن فروش ایران اینترنشنال در توییتر اما با واکنش سخت و تماشایی کاربران روبه رو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز مرگ «ایران اینترنشنال» به روایت روزنامه دولت

روز مرگ «ایران اینترنشنال» به روایت روزنامه دولت