مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 09:352022-11-26سياسي

معرفی ششمین کتاب مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت»


معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «امواج اراده ها» را به عنوان ششمین کتاب از سومین دوره مسابقه دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت معرفی کرد.

- معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب امواج اراده ها را به عنوان ششمین کتاب از سومین دوره مسابقه دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب امواج اراده ها نوشته راضیه عزیزی، با گردآوری میلاد حبیبی و پژمان عرب، خاطراتی از توان و اراده ایرانی به سمت خودکفایی و پیشرفت، است.

به عبارتی، تاریخ شفاهی پیشرفت انقلاب اسلامی یا ایران پیشرفته است.

انتشارات راهیار این کتاب را که مجموعه ای از تاریخ معاصر ایران، خاطرات، مجموعه ایران پیشرفته، مجموعه تاریخ شفاهی پیشرفت انقلاب اسلامی است در 280 صفحه چاپ و منتشر کرده است.

در بخش مقدمه و معرفی کتاب آمده است: امواجِ اراده ها، دست چینی از خاطرات است که گوشه ای از دستآوردها و پیشرفت های درخشان انقلاب اسلامی را کالبدشکافی می کند و می خواهد به ما بگوید از چه راهی آمده ایم؟ و کجا ایستاده ایم؟ و به کدام سو باید برویم؟ همه خاطرات مستندی که پیشرفت ها و دستآوردها را اثبات می کردند، لابه لای خبرها و تحلیل های روزمره و کلیشه ای گم شده بودند و پیدا کردن و بیرون کشیدن آن ها کار سخت و البته مهمی به نظر می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ششمین کتاب مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت»

معرفی ششمین کتاب مسابقه مجازی کتابخوانی «هشت بهشت»