مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 09:102022-11-26سياسي

عملیات سایبری دشمن علیه دهه هشتادی ها


استاندار مازندران با اشاره به این که دشمن عملیات سایبری علیه دهه هشتادی ها راه اندازی کرده است، گفت: نظام مقدس اسلامی با پشتوانه مردمی و بسیج توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی، یکی از مهمترین مؤلفه های امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پشتوانه مردمی نظام مکتبی و انقلابی یاد کرد و گفت: پشتوانه این نظام متأثر از مکتب ارزشمند اسلام به ویژه تشییع است.

وی با اظهار اینکه آموزه های مکتبی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از سیره رسول الله و حضرت علی (ع) است، گفت: یکی از مؤلفه های اصلی اقتدار کشور، مردم به شمار می روند که در طول عمر بابرکت نام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نظام اسلامی و نیروهای مسلح حمایت همه جانبه کردند.

وی ادامه داد: دشمن از 43 سال گذشته تاکنون برای شکستن اقتدار و امنیت ملی نظام اسلامی، اقدامات متنوعی را انجام داده و فعال کردن گروهک های ضد انقلاب و وابسته، اقدامات تروریستی و تحمیل جنگ از جمله تلاش های آنان بوده است.

حسینی پور با بیان اینکه دشمن همه را علیه جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بسیج کرده بود، افزود: حضرت امام راحل توانستند انسجام وصف ناپذیری را در نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات سایبری دشمن علیه دهه هشتادی ها

عملیات سایبری دشمن علیه دهه هشتادی ها