مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 08:552022-11-26سياسي

دشمن بدنبال تضعیف ارکان قدرت در ایران است


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن سعی می کند ارکان تولید قدرت در ایران مانند حجاب، مسجد، قرآن و بسیج را تضعیف کند.

- سردار یدالله جوانی در یادواره 200 شهید بسیجی شهرستان محلات که شامگاه چهارم آذرماه در مسجدالجواد شهر محلات برگزار شد، اظهار کرد: محفل هایی که برای شهدا برگزار می شود، از بهترین محفل ها بوده و مقدس است.

وی با بیان اینکه شهدا در کشور ما کاری کارستان کرده اند، افزود: فرهنگ شهادت، ایثار، مقاومت و ایستادگی برای کشور ما از مهمترین منابع تولید قدرت هستند و امروز دشمنان ما سعی می کنند میان شهدا و فرهنگ شهادت و ایستادگی و جامعه فاصله بیندازند زیرا دشمنان هم متوجه این معنا شده اند که در ایران اسلامی اتصالی محکم با بیش از دویست هزار شهید وجود دارد به همین علت در این 43 سال به رغم همه فشارها و توطئه ها، ایران، استوار مانده و شکست نخورده است و همین یادواره های شهدا یکی از راه های حفظ ارتباط مردم بویژه نسل جوان با این فرهنگ است.

وی با اشاره به 330 شهید شهرستان محلات که اکثرا نوجوان و جوان بودند، گفت: شهید شمع تاریخ است و این شمع خاموش شدنی نیست و همیشه در تاریخ نورافشانی می کند.

وی با اشاره به فرمان امام مبنی بر تشکیل بسیج و بیانات ایشان در وصف بسیج، گفت: بر حسب روایات تاریخی و آنچه که در قرآن آمده است، اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بدنبال تضعیف ارکان قدرت در ایران است

دشمن بدنبال تضعیف ارکان قدرت در ایران است