مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 08:402022-11-26سياسي

بسیج نگاه باندی و حزبی ندارد


بسیج نگاه باندی و حزبی ندارد،بسیجیان درحین خدمات در تأمین منافع شخصی در همه امورات به رضای خدا می اندیشند و بی ریا و خالصانه برای اقتدار نظام اسلامی تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا مرتضوی صبح شنبه در در مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات استان اصفهان ضمن گرامی داشت 5 آذرماه سالروز تشکیل نهاد بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: این ایام را فرصتی قرار می دهیم تا بار دیگر نگاهی به نقش بسیج در انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: در اندیشه امام راحل بسیج یک نهاد اجتماعی با ابعاد فراوان بوده است، برخی بسیج را کانون اجتماعی می بینند که در بحران ها به کمک مردم می آید و گروهی نیز این نهاد را پایه تحکیم و موفقیت مولفه ها و شاخصه های اسلام و انقلاب می شناسند، گروهی دیگر آن را مجموعه ای برای برقرار نظم و برخی آن را سازمانی نظامی برای برقراری امنیت و دفاع از مرزهای کشور می دانند و این در حالی است که در نگاه رهبر کبیر انقلاب بسیج نهادی برای حیات جامعه است و با همه ارکان حاکمیت و مردم در کشور پیوند دارد.

حیات جامعه اسلامی به حیات بسیج گره خورده است استاندار اصفهان با اشاره به اینکه حیات جامعه اسلامی به حیات بسیج گره خورده است، تصریح کرد: بسیج در پاسخگویی به نیازهای مختلف جامعه مسئولیت دارد و نقش آفرینی می کند، بسیجی کسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج نگاه باندی و حزبی ندارد

بسیج نگاه باندی و حزبی ندارد