مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 08:052022-11-26اجتماعي

تقویت و بهسازی نهاد خانواده ضروری است


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام گفت: تقویت و بهسازی نهاد خانواده و حفظ ارتباط موثر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید در اولویت قرار گیرد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام: تقویت و بهسازی نهاد خانواده ضروری است ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام گفت: تقویت و بهسازی نهاد خانواده و حفظ ارتباط موثر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید در اولویت قرار گیرد.

سرهنگ فرزاد یاسمی با تاکید بر اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مهم ترین تکلیف و مسئولیت در حلقه بررسی کارشناسی و علمی تعاملات هوشمندانه پلیس و خانواده است،اظهار کرد: برنامه ریزی های گسترده و تدابیر راهبردی برای این منظور در تعاملات هدفمند پلیس و خانواده ها تعریف و معنا و مفهوم می یابد و می تواند با توجه به سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا است، عمق و اعتبار پیدا کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: یکی دیگر از مسئولیت های مهم در این حوزه توجه به جهاد تبیین و روشنگری است که در جریان خانواده ها نسل جوان و ایفای نقش همگانی در تولید امنیت جاری است و باید مورد توجه دقیق قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت و بهسازی نهاد خانواده ضروری است

تقویت و بهسازی نهاد خانواده ضروری است