مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 00:352022-11-25ورزشي

کشاورزی در زمین گلف کاخ مروارید!


اخیراً خبری درباره کشت کاهو و کلم در بخشی از اراضی کاخ مروارید کرج که پیش تر به عنوان زمین گلف استفاده می شده، در فضای مجازی دست به دست شد.

رییس هیئت گلف استان البرز و همچین مدیرکل میراث فرهنگی البرز در این خصوص توضیحاتی دادند.

- رضا عباس زاده رییس هیئت گلف استان البرز در گفت وگوبا ایسنا اظهار کرد: چهار سال است که پیگیر زمین گلف کاخ مروارید در مهرشهر هستیم اما امروز شاهدیم که این زمین از طرف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به مصارف کشاورزی اختصاص یافته است.

عباس زاده گفت: این زمین در گذشته یک زمین گلف کاملاً استاندارد بوده که به علت عدم رسیدگی از سوی مسئولین وقت به یک زمین کشاورزی تبدیل شده و در حال حاضر در اختیار میراث فرهنگی استان البرز است.

وی افزود: از سوی فدارسیون گلف و اداره کل ورزش و جوانان استان مکاتبات زیادی جهت اختصاص این زمین به هیئت گلف استان انجام شده است که تاکنون هیچ نتیجه ای نگرفته ایم.

عباس زاده تصریح کرد: هیات گلف استان آمادگی دارد چنانچه این زمین در اختیار این هیئت قرار بگیرد این فضا را در جهت استفاده از ورزش گلف مهیا کند .

رییس هیات گلف البرز عنوان کرد: این زمین جزو سرمایه های ورزشی استان است و امیدواریم روزی شاهد بهره برداری از زمین های گلف کاخ مروارید در این مجموعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی در زمین گلف کاخ مروارید!

کشاورزی در زمین گلف کاخ مروارید!