مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 23:552022-11-25بين الملل

اظهارات صدراعظم آلمان در رابطه با افزایش غنی سازی اورانیوم توسط ایران


صدراعظم آلمان در اظهاراتی مداخله جویانه با اشاره به اینکه تلاش های بیشتری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای باید انجام شود، افزایش غنی سازی توسط ایران را محکوم کرد.

- صدراعظم آلمان در اظهاراتی مداخله جویانه با اشاره به اینکه تلاش های بیشتری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای باید انجام شود، افزایش غنی سازی توسط ایران را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، و به نقل از خبرگزاری آناتولی، اولاف شولتس - صدراعظم آلمان، روز جمعه در کنفران خبری مشترک با الیزابت بورن - نخست وزیر فرانسه، ابراز کرد: سیاست غنی سازی ایران بار دیگر بر اهمیت بکارگیری تمام توان جهت اطمینان حاصل کردن از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای یا تسلیحات موشکی که توانایی حمل آن را دارند، تاکید می کند.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای یکی از اهداف اصلی آلمان، فرانسه و دیگر متحدان غربی ازجمله آمریکا و انگلیس است.

سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به قطعنامه شورای حکام اقدام به تولید اورانیوم تا غنای 60 درصد در سایت فردو کرد و صبح روز دوشنبه تولید آن به مرحله پایداری رسید.

اقدامات ایران در فردو بدین شرح است: آغاز روند تعویض ماشین های سانتریفیوژ نسل اول با ماشین های پیشرفته 6-IR در این مجتمع که باعث افزایش چشمگیر ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات صدراعظم آلمان در رابطه با افزایش غنی سازی اورانیوم توسط ایران

اظهارات صدراعظم آلمان در رابطه با افزایش غنی سازی اورانیوم توسط ایران