مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 16:402022-11-25ورزشي

برتری مقتدرانه سپاهان در ساحل کارون


طلایی پوشان کشتی فرنگی سپاهان سومین برد خود در لیگ برتر را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم کشتی فرنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر در اهواز مهمان تیم سازین سعید اندیمشک بود و با نتیجه مقتدرانه 9 بر یک به برتری دست یافت.

علی نوربخش در وزن 55 کیلوگرم با نتیجه 7 بر 3 سیامک عباسی را مغلوب خود کرد؛ در دسته 60 کیلوگرم مصطفی رضایی با اقتدار و با حساب 11 بر صفر از سد رامین بخشی گذشت.

آرمین محب ثابت کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم سپاهانی ها با نتیجه 3 بر صفر حسین عباسی را شکست داد؛ شیرزاد بهشتی طلا در وزن 67 کیلوگرم با نتیجه 8 بر صفر مسابقه را به حسین محمودی واگذار کرد.

در دسته 72 کیلوگرم، شاهین بداغی، رضا جمالی منش را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد؛ علی اسکو در وزن 77 کیلوگرم 9 بر صفر محمدجواد عبدولی را شکست داد.

علیرضا مُهمدی با نتیجه 8 بر 5 در دسته 82 کیلوگرم یاسین یزدی را از پیش رو برداشت؛ حسین نوری در وزن 87 کیلوگرم علی خلیل زاده را با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد.

مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم، 3 بر یک وحید زیدوند را شکست داد و در پایان علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم با نتیجه 9 بر صفر ابوالفضل میرزاده را از پیش رو برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری مقتدرانه سپاهان در ساحل کارون

برتری مقتدرانه سپاهان در ساحل کارون